Wednesday, December 21, 2005

Result dah kuar...

Yesterday, I got to know my result for last sem...me n hubby passed..alhamdulilah..suprisingly I passed with flying colours...this sem 3 pointer n above...nasib x DL ehehhe...thanks 2 Mek who pushed me along the way and helped me in the groupwork assignments...I owe you...apapun subject2 repeat blom diambil lagik...goin to save it for my last semester kot...

Lagi satu maybe sbb berkat dah kahwin n pregnant...last sem mmg dugaan kuat...dah la it was during my early pregnancy n then diikuti with fasting month yg memaksa kami berbuka di Faculty...mmg dugaan sgt2...it was a short semester...classes 4X a week...assignments belambak2...thanks to my lecturers Dr.Faizah, En.Azmi...who encouraged me a lot...not forgetting Dr.Richard, Mdm Roslind n Cik Salliza, thanks for the marks...not forgetting my boss n colleague at office...this is the happiest news before the upcoming new year...I'm sure next year '2006' there're more obstacles to come...I hope I can still take my final n my delivery date will not clash with my final...Amin...

The orange kancil pun dah dihantar ke workshop kena dkt rm500 gak la sbb pintu tu dah teruk...takpe la at least hati ni tenang bila nak pulangkan this car to my parents...lagi satu rumah kat puchong tu dlm proses construction...early 2007 ley pindah dah, nanti nak simpan duit utk buat curtain baru n hias blk baby-cat2 sikit ke,katil baby kami dulu mak janji nak bagi, bley la cat kaler putih ke?eheh...dah jimat... skrg ni kat umah sewa cam malas plak...Smlm pi scan gender baby still x nampak lagi...cuma Dr. cakap baby sihat...emmm nanti nak pi la scan lagik...

Ok la thats all for today...Adios...

No comments: